Announcement

Collapse
No announcement yet.

'Ghosts' drive Brazil's president from residence

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    'Ghosts' drive Brazil's president from residence

    Rio de Janeiro (AFP) - Brazil's President Michel Temer blames bad vibes and even ghosts for driving him from his sumptuous official residence in the capital Brasilia, a Brazilian news weekly reported Saturday.

    Temer surprised Brazilian politics watchers this week with the revelation that he has decamped from the Alvorada Palace and moved with his former beauty queen wife and their seven-year-old son down the road to the smaller vice presidential residence.
    Temer surprised Brazilian politics watchers this week with the revelation that he has decamped from the Alvorada Palace and moved with his former beauty queen wife and their seven-year-old son down the road to the smaller vice presidential residence. The modernist Alvorada, which means Dawn and was designed by Brazilian architect Oscar Niemeyer, would be a dream home for many. The energy wasn't good," Temer was quoted as saying by Veja.


    ------------

    #2
    I bet Trump ain't afraid of no ghosts!
    ------------

    Comment


      #3
      Having lived in a haunted house from the ages of 8-12, I will say it ain't no shit to fuck with. When we moved, my mom made sure we crossed the St Johns so nothing could follow us.
      https://csagovernment.org/index.html

      http://deovindice.org/

      http://dixienet.org/

      http://leagueofthesouth.com/

      Comment


        #4
        Originally posted by dudeman View Post
        Having lived in a haunted house from the ages of 8-12, I will say it ain't no shit to fuck with. When we moved, my mom made sure we crossed the St Johns so nothing could follow us.
        What do you mean by "my mom made us cross the st Johns"?
        Beware the ApE πŸ‘£


        πŸ‡ΊπŸ‡Έ

        Comment


          #5
          Sounds legit. as far as humans go, we are a bunch of pretty dumb creatures for how brilliant we thing we are.
          We don't know shit about space, yet know more about space than our own oceans.
          We can put a man on the moon and yet not anywhere close to the bottom if the mariana trench.
          Filled with large single cell amoebas up to 4 inches long.

          Yeah, we're fucked.
          ~" If you suck ass long enough, pretty soon you start choking on shit."~

          Comment


            #6
            Originally posted by RedHawkSteel View Post

            What do you mean by "my mom made us cross the st Johns"?
            She made sure everything we owned crossed over a running river during the move. Being the St Johns was the closest one, that is the one we crossed when we moved from the coast.
            https://csagovernment.org/index.html

            http://deovindice.org/

            http://dixienet.org/

            http://leagueofthesouth.com/

            Comment


              #7
              Originally posted by RedHawkSteel View Post

              What do you mean by "my mom made us cross the st Johns"?
              I think there's something about ghosts not crossing flowing water. I think. My wife is the ghost person and she's off at karaoke.
              ------------

              Comment


                #8
                Originally posted by dudeman View Post

                She made sure everything we owned crossed over a running river during the move. Being the St Johns was the closest one, that is the one we crossed when we moved from the coast.
                Oops, I was typing at the same time as you.
                ------------

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Steve28 View Post

                  I think there's something about ghosts not crossing flowing water. I think. My wife is the ghost person and she's off at karaoke.
                  Yep, its something to that effect. I remember we drove an hour or so out of our way to cross the river.
                  https://csagovernment.org/index.html

                  http://deovindice.org/

                  http://dixienet.org/

                  http://leagueofthesouth.com/

                  Comment


                    #10
                    I thought I already made it quite clear to stay out of the water.
                    ~" If you suck ass long enough, pretty soon you start choking on shit."~

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by dudeman View Post

                      Yep, its something to that effect. I remember we drove an hour or so out of our way to cross the river.
                      What happened to make your mom decide to leave and put water between you and your old home?
                      ------------

                      Comment


                        #12
                        It was my parents first house that they owned. It was near the coast and cheap. It was built in the 40s and the old lady that bought it new died in the back yard gardening. We talked to the neighbors and they said she didn't care for kids or animals and here we are moving in with me and the dog. After four years of strange shit happening and actual apparitions that my dad saw, we moved back to Apopka. So I spent four years up near St Augistine in a haunted house.
                        https://csagovernment.org/index.html

                        http://deovindice.org/

                        http://dixienet.org/

                        http://leagueofthesouth.com/

                        Comment


                          #13
                          us
                          Originally posted by dudeman View Post
                          It was my parents first house that they owned. It was near the coast and cheap. It was built in the 40s and the old lady that bought it new died in the back yard gardening. We talked to the neighbors and they said she didn't care for kids or animals and here we are moving in with me and the dog. After four years of strange shit happening and actual apparitions that my dad saw, we moved back to Apopka. So I spent four years up near St Augistine in a haunted house.
                          St Augustine is one of the oldest European settlements in America, right? Must be a ton of ghost stories from up that way.
                          ------------

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by Steve28 View Post
                            us

                            St Augustine is one of the oldest European settlements in America, right? Must be a ton of ghost stories from up that way.
                            yep
                            https://csagovernment.org/index.html

                            http://deovindice.org/

                            http://dixienet.org/

                            http://leagueofthesouth.com/

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by dudeman View Post

                              Yep, its something to that effect. I remember we drove an hour or so out of our way to cross the river.
                              Couldn't you just use a garden hose?
                              Bigger the Government, the smaller the Citizen.

                              Comment

                              Working...
                              X